Wii hela dagen

Vi har lånat hem Wii, så nu har det spelats för fullt hela dagen! Jag är skittrött ;) Men kul är det!! bowling är roligast.. och jag är bäst ;) Haha! dom andra har tjuvtränat flera dagar och jag gjorde första gången! Naturbegåvning... haha!
Vi ska köpa ett eget ;) Med massa spel. Fy vad roligt!!

Ikväll fick jag med mig lille Villekille hem, han ville sova hos mummu! Nu sover han äntligen... Han var alldeles för pigg etag men det gick ändå. Han har provat bhar och glasögon och allt vad det var.... Han grejar jämt med saker i mitt rum, tjejsaker.. Så vill han sminka sig och ha nagellack! Haha

Så nu är det lugnet efter stormen! Men han vaknar ju snart.. nästan... Jag ska sova SNART. Han berätta nämligen noga för mig att han kommer o väcker mig imorgon ;) O bra är väl det för på torsdag är det dags för skola igen! Och imorgon ska jag plugga med N på förmiddan... Fy fan vad vi är duktiga!




/C


Skriv vad du tycker!

Skriv din åsikt om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg till nästa gång!

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0