Vill att lovet ska vara forever!

Jo.. det blev friösren igår:) Och en hel dag på stan. Cecilia satt och väntade på mig i typ två timmar medans jag la in ännu mer blonda slingor osv!!!! Det kallar jag snällt:) I alla fall så är min hals ännu sämre efter gårdagens promenad i en miljon jävla minusgrader. Såhär kallt är det väll inte i Sverige? Möjligtvis i Norrland, men inte här!? Och imorgon börjar skolan.. Jag vet hur det kommer att bli, orkar inte ens bry mig. Jag är inte ett dugg utvilad om man säger så...

Tittade förresten nyss på Americas next top model 11 som började på 3an igen:) Underbart bra somvanligt och dom flesta tjejerna var typ assnygga! Nu ska jag gå och duscha, fixa naglarna och göra ansiktsmask osv.. Skriver imorn igen:) Puss på er

/S


Skriv vad du tycker!

Skriv din åsikt om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg till nästa gång!

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0