Trivs nu!

Jag är så lycklig över att vi är lediga imorgon. Tänk vad härligt!
Däremot ska jag, Nathalie och Lovisa plugga heeeela dagen! Efter en lunch på stan, förstås ;)
Jag har gjort klart det mesta, uto mdet nya vi fått, så jag kan hjälpa dom så de också blir klara :) Super! Jag o Lovisa har också finaste fina planerna ;) Haha.. Nathalie kommer bli lycklig :D Jag har fixat det nu (Lovisa!) men nu kom jag bara på hur tusan jag ska få med mig det till stan... Med min skoldator + böcker. Haha.. Tunga väskan. Men vi ska ju bara äta och sedan åka hem till N.

förresten klarade jag att inte dricka pepsi igår ;) Så gott va de imorse :D Men har inte druckit något sedan det heller!! Men nu jäklar ;) Stooort glas ska jag hämta. Med is i. Och krokant glass...Med strössel på... Mmmmm!

/C

Skriv vad du tycker!

Skriv din åsikt om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg till nästa gång!

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0