Snyggt skärp


Se vilket snyggt skärp som finns hos... ja just det. Asos. Helt galet snyggt ju..
Jag har ett liknande, fast utan nitar. Och med två band. Men det är för litet! Haha... Men det var det redan när jag köpte det, dum som jag ar kollade jag inte på storleken och sedan fanns det inga kvar. Well, jag KAN ha det, men det sitter för hårt så det blir obekvämt. Men man kan ju titta på det...

Undra om detta skulle bli väldigt kontigt att ha, om man inte är smal som en sticka vill säga. Om det lägger sig fult efter ett tag eller kanske tillomed nyps? Vad konstig jag låter nu... Men hallå... Är det kosntigt att jag tänker så? haha!

/C

/C

Skriv vad du tycker!

Skriv din åsikt om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg till nästa gång!

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0